JKS & Corona/Covid-19
Der er med ét blevet vendt op og ned på hverdagen for alle i Danmark. Også for os i JKS. Men for os er der stadigvæk en hverdag og et arbejde, der skal passes. Vi vil gøre vores for, at hjulene holdes bedst muligt i gang rundt omkring hos vores kunder. Så vi står med så stærkt et erhvervsliv som muligt, når vi sammen er kommet igennem den øjeblikkelige udfordring. Vi støtter naturligvis 100% op om de tiltag regering og myndigheder har gennemført.
Vi har justeret bemandingen på vores fysiske kontorer ned til et minimum – og vi har udstyret administrative medarbejdere, personale- og rekrutterings-konsulenter med hjemmearbejdspladser, så vi fortsat kan servicere vores kunder effektivt. Jobsamtaler og kandidatscreeninger klarer vi på video – eller med grundigt vaskede hænder og for hver sin ende af bordet. Vi har også i lang tid kommunikeret effektivt med vores mange vikarer om hygiejneråd, skiftende rejsevejledninger og symptomer på smitte – så vi så sikkert som muligt kan sende dem ud på arbejdspladserne. Det har Danmark brug for. Det kan nemlig meget nemt være en JKS-vikar, som er med til at sikre produktionen af fødevarer – eller læsser den lastvogn, der kører ud med f.eks. det toiletpapir, alle taler så meget om. Vi er kanon stolte over den indsats vores mange vikarer, medarbejdere og freelancere leverer, og den ansvarlighed de udviser.
Vi JKS’ere har med andre ord fortsat arbejdstøjet på – i alle godt 40 lokale afdelinger - og vi har alle fuldt fokus på vores fælles sikkerhed.
Har du spørgsmål til os - er du meget velkommen til at kontakte din lokale afdeling eller vores hovedkontor.
Jesper Busk, CEO, JKS A/S
JKS CAREER STAFFING PROFESSIONALS
13-03-2020