JKS Kundeportal

Portal til godkendelse af forbrugte vikartimer samt information om aktuelle og fremtidige bookinger mv.

Flere systemer i brug samtidig

JKS er i gang med at implementere en ny version af Kundeportalen, hvor der findes mange flere informationer og muligheder end i den gamle udgave. Implementeringen sker løbende, så i en periode vil nogen kunder anvende den nye portal, andre den gamle.

 

 

Uanset hvilken version der anvendes, er godkendelsesproceduren uændret, og du godkender lige så nemt som du hidtil har gjort. Du vil fortsat modtage en mail mandag morgen med de timer der skal godkendes - og mailen vil altid guide dig til det rigtige system.

Ny Kundeportal

På den nye JKS Kundeportal har du en række muligheder for at danne dig et overblik over både aktuelle og kommende bookinger. Du kan se og godkende afholdte vikartimer, og du kan endda løbende følge med i dagens vikarer er mødt op og er i gang med dagens arbejde.

Første gang du anvender portalen, skal du oprette dig i systemet. Det er helt enkelt - du angiver din mailadresse og indtaster herefter den sikkerhedskode du modtager. Derefter opretter du en adgangskode, som du bruger til at logge ind med fremover.

Overblikssiden
Planlægningssiden
Timegodkendelse

Nuværende kundeportal

På portal.jks.dk godkendes de timer, som vikarerne har registreret via JKS Time app. Desuden har du en række ekstra muligheder for overblik, søgning, eksportering mv.

I denne videoguide gennemgås portalen, så du kan nemt danne dig et overblik over alle mulighederne.

Gå til portal.jks.dk

jks.dk/godkend:
Har du brug for at godkende timer i det klassiske godkendersystem, er der adgang til systemet her:

FAQ

Send adgangskode
Du kan få tilsendt din adgangskode til portal.jks.dk hvor du logger ind – tryk på Send adgangskode, skriv din email og du vil modtage den på email indenfor et par minutter. Det er også her du får din kode den første gang du skal logge ind.

 

Løbende godkendelse af timesedler
Vi anbefaler at du løbende godkender de timeregistreringer som medarbejder sender ind - gerne allerede den følgende dag medarbejderen har oprettet den i systemet.

 

Godkendte timeregisteringer bliver låst, når de er overført til lønsystemet
Dette sker helt automatisk en time efter at du har godkendt en timeregistrering. Omvendt har du så også en time til at rette evt. fejl før registreringen bliver låst og ikke længere kan redigeres. Hvis der er fejl på en tidligere godkendt og nu låst timeregistering, kan din lokale JKS afdeling hjælpe med at rette det.