Søger jeres transportvirksomhed en erfaren, specialiseret og fleksibel samarbejdspartner til bemanding og vikarløsninger, er vi hos JKS et af de bedste steder at starte.
JKS er Danmarks største bemandingsbureau med 39 afdelinger over hele landet. I over 25 år har vi været virksomhedernes foretrukne leverandør af bemandingsløsninger og som det eneste større vikarbureau i Danmark har vi de nødvendige tilladelser til at udleje chaufførvikarer – såvel til godstransport som til varebil.
Transportbranchen er udfordret af noget så basalt som mangel på chauffører. Flere analyser siger, at udfordringerne kun bliver større i fremtiden, da gennemsnitsalderen for chauffører er høj, og man må forvente, at mange af dem forlader arbejdsmarkedet indenfor de kommende år.
For at vende udviklingen er det vigtigt, at alle aktører i branchen arbejder sammen – og ikke bare sørger for at fastholde chauffører, men også sikrer rekruttering af nye.
Det er her, vi hos JKS Transport kommer ind i billedet. Ikke alene har vi mere end 25 års erfaring på området og kan i kraft af vores lokale tilstedeværelse skræddersy løsninger på stedet. Som det eneste større vikarbureau i Danmark har vi også de nødvendige tilladelser til på lovlig vis at udleje chaufførvikarer – såvel til godstransport som til varebil.
Samtidig kan vi som følge af vores vikar-/afløserbase hele tiden sikre et tilstrækkeligt medarbejderflow og rekruttere nye chauffører – både inden og udenfor Danmarks grænser.
Vi sørger for alt det praktiske – herunder også afklaring af kvalifikationer, kørekort, kursusbeviser, erfaring og referencer.
Vi har – som eksperterne på området – også de nødvendige tilladelser til at udleje chaufførvikarer til godstransport og varebil.
Vi rekrutterer både til vikariater og til fastansættelse og tilbyder ’try-and-hire forløb’, hvor chaufføren starter som vikar med henblik på fastansættelse
Jeg har de seneste 20 år arbejdet indenfor rekruttering og HR – både som selvstændig og i andre virksomheder. Min store passion er mennesker og det at finde det helt rigtige match både fagligt men også personligt når det gælder den konkrete opgaveløsning hos vores kunder. Med indsigt, viden og forståelsen for hele forretningen- sættes der fokus på rekrutteringsprocessen gennem realistisk, målrettet og individuel screening af begge parter. Med godt og bredt kendskab til både arbejdsmarkedet og kandidatmarkedet løses der opgaver på flere niveauer – og indenfor alle faggrupper.
Jeg har mere end 8 års erfaring med rekruttering af mange forskellige profiler til meget forskellige brancher. Jeg brænder for at levere kvalitet og den rette kandidat til kunden, og den rette kunde til kandidaten. At finde det rette match mellem krav fra virksomhed og kvalifikationer hos kandidaten, synes jeg er meget spændende.
Jeg har beskæftiget mig med bemandingsløsninger og specielt rekrutteringer, onboarding og tests igennem de seneste 6 år. Før dette, arbejdede jeg inden for telebranchen i godt 12 år, bl.a. som Key Account Manager og Produktmanager i en international distributions virksomhed. Derudover har jeg arbejdet som leder i en del år, først som restaurantchef og derefter som afdelingschef i en international varehuskæde, hvor jeg også var en del af ledergruppen. Salg, ledelse og forretningsforståelse har været bærende elementer i min karriere. Som tillæg er jeg uddannet Coach og stresscoach og har de seneste år arbejdet med profiler indenfor: Ledelse, teknik, salg, produktion, indkøb, HR, administration og marketing.
Annette Okkels er uddannet indenfor kommunikation og handel, og har i knap 20 år været regionschef i JKS med ansvar for Nordjylland, Djursland og Kronjylland. Hun har således en omfattende erfaring med rekruttering af alle typer medarbejdere til mange forskellige virksomheder.
Jeg har været ansat i rekrutteringsbranchen siden 2005 i forskellige konsulenthuse og bureauer, og har arbejdet bredt med branchens mange facetter - med en stor og varieret kundeportefølje, og ligeså mangeartede opgaver med særligt fokus på tekniske specialister og HR, indkøb, leder og mellemledere blandt andet. Jeg har stor erfaring i rekruttering på alle organisationens forskellige niveauer og med stor respekt for mennesket i processen. Desuden arbejder jeg med outplacement, samt team- og medarbejderudvikling. Jeg er i dag afdelingschef for rekrutteringsteamet i Career, og løser de mangeartede rekrutteringer i samarbejde med de øvrige konsulenter.
Rasmus Sørensen er uddannet værktøjsmager og har bl.a. arbejdet som produktionsleder i et ingeniørfirma. Han har arbejdet med rekruttering af faglærte medarbejdere i over 20 år.
Jeg har arbejdet i vikar- og rekrutteringsbranchen siden 2015, med en stor variation af opgaver på midlertidige ansættelser i industrien samt en lang række opgaver inden for administrative rekrutteringer. Jeg har desuden været en del af salgsenheden og lægger stor vægt på det gode og ærlige samarbejde med kunden. Til daglig sidder jeg i rekrutteringstemaet og løser opgaver med stort fokus inden for det mellem-tekniske segment.
Her finder du alle ledige stillinger i transportbranchen