Om JKS

JKS er Danmarks mest lokale vikar- og rekrutteringsvirksomhed. Med 39 afdelinger – fra Esbjerg til København – er vi altid tæt på de ting, der gør en forskel. Det sikrer gode resultater for de virksomheder, vi samarbejder med og god arbejdslyst for vores vikarer.  

En del af dansk erhvervsliv siden 1995

JKS blev grundlagt i Ringkøbing i 1995, da der i forbindelse med nedlukningen af et lokalt skibsbyggeri var ledige hænder, der skulle i arbejde. I dag er JKS Danmarks største vikar- og rekrutteringsbureau og sender hver dag mere end 3.000 vikarer på job.

Hovedkontoret ligger stadig i Ringkøbing og har fået selskab af 37 lokale kontorer fordelt i hele Danmark, samt 5 kontorer i Norge og Sverige samt et enkelt i Rumænien. Vi har siden starten været på danske hænder og er fortsat 100% danskejet.

JKS består i dag, udover mange tusinde vikarer, af 195 dedikerede medarbejdere, der hver dag møder ind for at hjælpe jobsøgende i arbejde og styrke vores kunders konkurrencekraft gennem fleksible og effektive bemandingsløsninger.

Vi er med hele vejen rundt om arbejdslivet

Hos JKS er du sikret fleksible og konkurrencedygtige vikarløsninger – men også mere end det. Vi dækker alle de behov, der opstår. Af samme grund hører der også tre selvstændige brands til JKS – Career, Professionals og Assistance. 

Career har 100 % fokus på rekruttering og rådgivning. Professionals er specialister i at finde de dygtigste til tidsbegrænsede projekter, mens Assistance er specialiseret i personale til hotel, restauration og kantine.​

Uanset om du er jobsøgende eller virksomhed er det som altid vores ambition at sikre de bedste rammer og muligheder for at udnytte dit fulde potentiale.

Professionals

Professionals

Professionals er vores specialister, I som virksomhed skal benytte jer af, når I selv står og mangler en specialist til tidsbegrænsede projekter indenfor IT, Engineering eller Finance/Management

Se Professionals

Career

Career

Career er vores specialister inden for rekruttering og sikrer hvert år det rigtige match mellem mere end 500 mennesker og virksomheder

Se Career

Assistance

Assistance

Assistance er vores specialister inden for rekruttering af vikarer og personale til hotel, restauration og kantine - og Danmarks største på området.

Se Assistance

Hos JKS har vi tre kerneværdier, vi konstant navigerer og arbejder efter.

Effektivitet

For os er effektivitet mere end at komme hurtigt fra A til B. Effektivitet er handlekraft og omtanke i ét. I en stadig mere kompleks verden tror vi på, at nøglen til effektivitet og konkurrenceevne er at gøre dét, som er rigtigt - og som hjælper mennesker og virksomheder med at skærpe deres uudnyttede potentiale.

Troværdighed

Vi holder hvad vi lover. Og vi siger tingene som de er - både når de er gode og knapt så gode. Som en virksomhed, hvor mennesker er det allervigtigste aktiv, er vores kommunikation altid åben, ærlig, respektfuld og konstruktiv. Det gælder både mellem os selv og over for andre.

Engagement

Lysten og glæden til at skabe positive forandringer, er det, som driver os hver dag. Vi venter ikke på forandring. Vi skaber den selv. Vi tager del - lokalt og globalt - og tror på, at vores menneskelige engagement gør en forskel for alle, vi samarbejder med hver eneste dag.

Kom tættere på arbejdslivet

Vi følger det moderne arbejdsliv tæt og deler ud af vores oplevelser og erfaringer. Få nyheder, tips, artikler og gode råd her på siden omkring rekruttering, jobsamtale, ansættelse mv.

+
Flere artikler

Karrieremuligheder i JKS

Vi hjælper mennesker og virksomheder med at se, styrke og udnytte deres fulde potentiale. Vi er sat i verden for at skabe vækst og positiv forandring. Brænder du også for det, og har du lyst til at gøre karriere i en levende og handlekraftig virksomhed, hører vi meget gerne fra dig.

Se ledige stillinger

Vores medarbejdere

Jesper Busk

Adm. direktør

Søren Ingemann

Underdirektør

Katalin Fülöp

Kunde- og personalekonsulent

Bianca Diana Miculit

Personalekonsulent

Anne-Marie Hviid Ekstrøm

Chefkonsulent
Læs mere om Anne-Marie Hviid Ekstrøm

Jeg har de seneste 20 år arbejdet indenfor rekruttering og HR – både som selvstændig og i andre virksomheder. Min store passion er mennesker og det at finde det helt rigtige match både fagligt men også personligt når det gælder den konkrete opgaveløsning hos vores kunder. Med indsigt, viden og forståelsen for hele forretningen- sættes der fokus på rekrutteringsprocessen gennem realistisk, målrettet og individuel screening af begge parter. Med godt og bredt kendskab til både arbejdsmarkedet og kandidatmarkedet løses der opgaver på flere niveauer – og indenfor alle faggrupper.

Chaumie Sri Pavithran

Researcher
Læs mere om Chaumie Sri Pavithran

Jeg kommer med en kommerciel uddannelsesmæssig baggrund, hvor jeg hidtil har siddet med kommercielle opgaver inden for search og marketing. Som researcher har jeg erfaring med at screene markedet for kvalificerede kandidater og finde det rigtige match. Jeg lægger vægt på kvaliteten i searchprocessen, hvor jeg screener profilerne grundigt igennem, for at finde den helt rigtige kandidat til vores kunder.

Emma Kirkegaard Parker

Researcher

Jan Hoffmann

Chefkonsulent
Læs mere om Jan Hoffmann

Jeg har mere end 8 års erfaring med rekruttering af mange forskellige profiler til meget forskellige brancher. Jeg brænder for at levere kvalitet og den rette kandidat til kunden, og den rette kunde til kandidaten. At finde det rette match mellem krav fra virksomhed og kvalifikationer hos kandidaten, synes jeg er meget spændende.

Laura Olander Offenbach

Researcher
Læs mere om Laura Olander Offenbach

I rollen som researcher er min fornemmeste opgave at afsøge markedet efter kompetente kandidater. Min erhvervshistorik stammer fra service- og rejsebranchen samt rekruttering i byggebranchen, og jeg er derfor trænet i at imødekomme mennesker i øjenhøjde. Dette kommer mig til gode, når jeg i forbindelse med rekrutteringsopgaver er i dialog med kandidater, når jeg foretager de indledende screeninger. Derudover er struktureret i min arbejdsgang, og det er derfor naturligt at jeg agerer tovholder på projekter. På den måde er jeg med til at sikre, at der ikke er løse ender, når jeg indgår i et samarbejde med mine kollegaer og kunder.

Malene Sjeerback

Chefkonsulent

Margit Dollerup Storm

Chefkonsulent
Læs mere om Margit Dollerup Storm

Jeg er en erfaren rekrutteringskonsulent, som løser rekrutteringsopgaver inden for administration, økonomi, salg og kundeservice, indkøb, ingeniører og tekniske specialister. Jeg har mange års erhvervserfaring inden for salg, ledelse, outplacement og stresscoaching. Erhvervserfaring, som har givet mig stor forretningsforståelse og kendskab til de forskellige roller og samspillet i en virksomhed. Jeg er vant til at sparre med ledere, har stor interesse for mennesker og relationer, og har opbygget et stort netværk.

Maria Louise Knutz

Rekrutteringskonsulent
Læs mere om Maria Louise Knutz

Jeg har arbejdet i vikar- og rekrutteringsbranchen siden 2015, med en stor variation af opgaver på midlertidige ansættelser i industrien samt en lang række opgaver inden for administrative rekrutteringer. Jeg har desuden været en del af salgsenheden og lægger stor vægt på det gode og ærlige samarbejde med kunden. Til daglig sidder jeg i rekrutteringstemaet og løser opgaver med stort fokus inden for det mellem-tekniske segment.

Nicolaj Kamstrup Tornbo

Rekrutteringskonsulent

René Kjærgaard Dyre

Chefkonsulent
Læs mere om René Kjærgaard Dyre

Med adskillige år i rekrutteringsbranchen, praktiske ledererfaring samt en master fra Aarhus BSS er jeg den ideelle sparringspartner ved rekrutteringer af komplekse og forretningskritiske specialist- og C-level stillinger. Jeg er ligeledes en betroet sparringspartner ved assessments, lederudvikling, teamdynamikker og outplacement. Mine erfaringer er primært opnået indenfor sektorerne Pharma, IT, Engineering, Finance, Construction og Industrielproduktion.

Vibeke Winberg

Chefkonsulent
Læs mere om Vibeke Winberg

Jeg har beskæftiget mig med bemandingsløsninger og specielt rekrutteringer, onboarding og tests igennem de seneste 6 år. Før dette, arbejdede jeg inden for telebranchen i godt 12 år, bl.a. som Key Account Manager og Produktmanager i en international distributions virksomhed. Derudover har jeg arbejdet som leder i en del år, først som restaurantchef og derefter som afdelingschef i en international varehuskæde, hvor jeg også var en del af ledergruppen. Salg, ledelse og forretningsforståelse har været bærende elementer i min karriere. Som tillæg er jeg uddannet Coach og stresscoach og har de seneste år arbejdet med profiler indenfor: Ledelse, teknik, salg, produktion, indkøb, HR, administration og marketing.

Jeanette Møller Demuth

Afdelingschef
Læs mere om Jeanette Møller Demuth

Jeg har været ansat i rekrutteringsbranchen siden 2005 i forskellige konsulenthuse og bureauer, og har arbejdet bredt med branchens mange facetter - med en stor og varieret kundeportefølje, og ligeså mangeartede opgaver med særligt fokus på tekniske specialister og HR, indkøb, leder og mellemledere blandt andet. Jeg har stor erfaring i rekruttering på alle organisationens forskellige niveauer og med stor respekt for mennesket i processen. Desuden arbejder jeg med outplacement, samt team- og medarbejderudvikling. Jeg er i dag afdelingschef for rekrutteringsteamet i Career, og løser de mangeartede rekrutteringer i samarbejde med de øvrige konsulenter.

Heidi Vestergaard Nielsen

Kontorassistent

Jenifer Arulnesarasa

Kontorassistent

Salwa Sido

Kontorassistent

Beata Lizinczyk

Staffing Consultant

Bettina Lysgaard

Teamleder - finans

Gerhard Deak

Staffing Consultant

Joanna Wilczynska Grzebieluch

Staffing Consultant

Olga Chovgun

Staffing Consultant

Olga Kodym Overgaard

Staffing Consultant

Petra Büchmann-Rhila

Staffing Consultant

Allan Bartram

Marketingrådgiver

Annette Okkels

Regionschef

Christian K. Sørensen

Regionschef

Dina Hyldgaard

Regionschef

Heidi Schmidt Degermann

Regionschef

Julie Heramb Poulsen

Salgsdirektør

Pernille Liv Esko

Regionschef

Ulla Bøgh

Administrationschef

Jan Toft

Finance Manager

Anita Hovgaard Hansen

Salgschef

Gitte Lassen Stenkjær

Salgschef

Michael Stampe

Head of Business Intelligence

Birgitte Thejlade Philbert

Receptionist

Inge Lis Pedersen

Lønningschef

Anette Schmidt

Kontorassistent - løn

Bente Rasmussen

Kontorassistent - løn

Else R. Kragh

Kontorassistent - løn

Gitte Carlsen

Kontorassistent - løn

Helle Juliette Hasse

Kontorassistent - løn

Jytte Nielsen

Kontorassistent - løn

Lotte Bjerggaard Jensen

Kontorassistent - løn

Mona Bloch Jensen

Kontorassistent - løn

Ninna Jensen

Kontorassistent - løn

Marie-Louise Aagaard Bach

Kontorassistent - finans

Mathilde Høj Østergaard

Kontorassistent - finans

Carsten Zhang Metz

Systemudvikler

Henrik Jeppesen

Systemudvikler

Susanne Kamp Faartoft

Marketingassistent

Thomas Schrøder Andersen

Marketingkoordinator

Allan Rønne Gudbergsen

Head of Career
Læs mere om Allan Rønne Gudbergsen

Jeg har beskæftiget mig med rekruttering i 15 år og har erfaring fra flere bureauer og nogle af de største virksomheder i Danmark. Qua de mange år i faget, kan jeg understøtte rekrutteringsprocesser på tværs af næsten alle værdikæder og organisatoriske niveauer. Jeg har gennemført mere end 1000 rekrutteringsprocesser igennem årene og selvom der har været et vist fokus på de tekniske discipliner, har jeg også beskæftiget mig med profiler indenfor ledelse, strategi, salg, indkøb, HR og kommunikation. I dag er jeg leder af Career, herunder alle medarbejderne, og det er derfor ganske få rekrutteringsprocesser jeg selv forestår. Dog er det et vigtigt ledelsesprincip for mig, at være med i fronten og tage del i de daglige opgaver og forretningen.

Benjamin Jajcanin Snitgaard

IT Supporter

Bimme Andersen

Systemadministrator

Camilla Jebjerg Høgedal

Kommunikationsmedarbejder

Camilla Mortensen

Rekrutteringsassistent
Læs mere om Camilla Mortensen

Jeg er en af vores rekrutteringsassistenter og en del af back-office teamet. Til daglig studerer jeg PBA i international sales and marketing, og har dermed en blandet baggrund med økonomi, marketing, salg og HR med i bagagen. Jeg har tidligere arbejdet i service- og rejsebranchen.

Dorte Sejrup Hæsum

Økonomidirektør

Kasper Reinhold

HR-chef

Kitt Hartly Mark

Driftsudviklingschef

Klaus Busk

Intern advokat

Lena Povlsen

Kontorassistent - Finans

Louise Vad Kristensen

Rekrutteringsassistent
Læs mere om Louise Vad Kristensen

Som rekrutteringsassistent hos Career er min vigtigste opgave at supportere mine kollegaer med diverse back office opgaver og dermed være med til at tandhjulene altid er smurte, når der er travlt i maskin- og styrerummet. Med 10 år i detailbranchen, en markedsføringsøkonom i rygsækken og en snarlig bachelor i religionsvidenskab fra Aarhus universitet har jeg vidtrækkende kompetencer, som kommer mine kollegaer til gode hver dag.

Marianne Korsby Clasen

Juridisk chef

Martin A. Christensen

Head of Intl. Staffing

Nanna Bie

Head of Research
Læs mere om Nanna Bie

Jeg har en praktisk og uddannelsesmæssige baggrund inden for HR og har flere års erfaring fra rekrutteringsbranchen. Som afdelingschef for research og back office står jeg i spidsen for et stærkt team af researchere til at finde højtkvalificerede kandidater i markedet samt et team af dygtige rekrutteringsassistenter, som arbejder målrettet med at skabe stærke interne processer til gavn for vores konsulenter og kunder.

Sabrina Iversen

IT supporter

Søren Braüner

Kommunikationschef